Përgatiti për www.shendeti.com.al: Elena Beta

elena12Ky ushtrim do t’ju ndihmojë të shkrini yndyrën e barkut, të forconi muskujt e krahëve, këmbëve dhe vitheve.

Gjatë këtij ushtrimi, do të duhet të rrisni gradualisht kohën që do të mbani trupin në një pozicion për 4 javë. Në fillim, qëndroni për 20 sekonda, dhe në fund, për 4 minuta.

Në mënyrë që ky ushtrim të japë efektin që duhet, mbani pozicion të drejtë të trupit.

Merrni frymë thellë me muskujt e stomakut dhe mbani ekuilibër me bërryla dhe këmbë.

Sa më mirë të mbani qendrim, aq më efektive do të rezultojë sfida juaj 28-ditore.

Dita 1-20 Sekonda

Dita 2-20 Sekonda

Dita 3- 30 Sekonda

Dita4- 30 Sekonda

Dita 5-40 Sekonda

Dita 6-pushim

Dita 7-45 Sekonda

Dita 8-45 Sekonda

Dita9 -60 Sekonda

Dita 10-60 Sekonda

Dita 11-60 Sekonda

Dita 12 90 Sekonda

Dita 13- Pushim

Dita 14-90 Sekonda

Dita 15-90 Sekonda

Dita 16- 120 Sekonda

Dita 17-120 Sekonda

Dita 18-150 Sekonda

Dita 19- Pushim

Dita 20- 150 Sekonda

Dita 21-150 Sekonda

Dita 22-180 Sekonda

Dita 23-180 Sekonda

Dita 24- 210 Sekonda

Dita 25-Pushim

Dita 26-210 Sekonda

Dita 27-240 Sekonda

DITA 28- Mund të qëndroni sa më shumë të jetë e mundur

Intensiteti i këtij ushtrimi mund të ndihet në sekondat e para, më pas nuk do të ndjeni dhimbje apo vështirësi. Rezultatet do të jene të dukshme.

Burimi: healthyfoodhouse