Kryefaqja Box 2 Mëngjese të shëndetshme për të sëmurët me diabet

Mëngjese të shëndetshme për të sëmurët me diabet

0
Shpërndaje

Blertina Koka

Mëngjesi është një vakt i rëndësishëm për të gjithë ne. Ai na siguron energjinë që na duhet gjatë ditës. Një mëngjes i shëndetshëm ndihmon gjithashtu në mbajtjen e një peshe ideale të trupit, një nga faktorët kryesorë në menaxhimin e diabetit. Një studim i vitit 2014, i publikuar tek “Journal of the Academy of Nutrition and Dietetics”, tregon se ngrënia e vaktit të mëngjesit, sidomos nëse përmban drithëra, fruta, qumësht me pak yndyrë etj, mund të ndihmojë në rënien në peshë.

Gjithashtu, mosngrënia e mëngjesit rrit rrezikun për zhvillimin e diabetit të tipit 2. Sipas një studimi të vitti 2015, të publikuar tek revista Public Health Nutrition, ngrënia e mëngjesit rregullisht është shumë e rëndësishme për parandalimin e diabetit të tipit 2. Një menu e lartë në fibra dhe me indeks të ulët të glikemisë do t’ju ndihmojë të mbani një nivel të shëndetshëm të sheqerit në gjak.

Një vakt i shëndetshëm për mëngjes duhet të përmbajë këto ushqime:

  1. Kos
  2. Bollgur, elb
  3. Bajame dhe fruta
  4. Tost me vezë të skuqura
  5. Omëletë me spinaq dhe domate
  6. lëngje të përgatitura me fruat dhe perime

 

 

LËR NJË MESAZH

Please enter your comment!
Please enter your name here