Kryefaqja Shendeti a-z A Pse ushtrimet ndihmojnë në lehtësimin e dhimbjes së artritit?

Pse ushtrimet ndihmojnë në lehtësimin e dhimbjes së artritit?

0
Shpërndaje

Ndërsa mendoni të filloni një program ushtrimesh për artritin, kuptoni se çfarë është brenda kufijve tuaj dhe çfarë niveli ushtrimesh ka të ngjarë t’ju japë rezultate.

Ushtrimet janë thelbësore për njerëzit me artrit pasi ushtrimet rrisin forcën dhe fleksibilitetin, reduktojnë dhimbjet e kyçeve duke ndihmuar në luftimin e lodhjes. Edhe ushtrimet e moderuara mund të lehtësojnë dhimbjen dhe t’ju ndihmojnë të mbani një peshë të shëndetshme.

Pse ushtrimet janë jetike

Ushtrimet ndihmojë përmirësimin e shëndetit dhe gjendjen fizike pa dëmtuar nyjet duke:

Forcuar muskujt rreth kyçeve tuaja.

Ju ndihmon të ruani forcën e kockave.

Ju jep më shumë energji për të kaluar ditën.

Ju ndihmojnë të kontrolloni peshën tuaj.

Përmirësoni cilësinë e jetës tuaj.

Përmirësoni ekuilibrin tuaj.

Ushtrime për artritin

Mjeku ose terapisti juaj fizik mund të rekomandojë ushtrime për ju, të cilat mund të përfshijnë ushtrime me rreze lëvizjeje, ushtrime forcuese, ushtrime aerobike dhe aktivitete të tjera.

Ushtrime për diapazonin e lëvizjes

Këto ushtrime lehtësojnë ngurtësinë dhe rrisin aftësinë tuaj për të lëvizur nyjet tuaja në gamën e tyre të plotë të lëvizjes. Këto ushtrime mund të përfshijnë lëvizje të tilla si ngritja e krahëve mbi kokë ose rrotullimi i shpatullave përpara dhe prapa. Në shumicën e rasteve, këto ushtrime mund të bëhen çdo ditë.

Ushtrime forcuese

Këto ushtrime ju ndihmojnë të ndërtoni muskuj të fortë që ndihmojnë në mbështetjen dhe mbrojtjen e nyjeve tuaja. Trajnimi me pesha është një shembull i një ushtrimi forcues që mund t’ju ndihmojë të ruani ose rrisni forcën e muskujve.

Ushtrime aerobike

Ushtrimet aerobike ose të qëndrueshmërisë ndihmojnë në gjendjen tuaj të përgjithshme. Ato mund të përmirësojnë shëndetin tuaj kardiovaskular, t’ju ndihmojnë të kontrolloni peshën tuaj dhe t’ju japin më shumë qëndrueshmëri dhe energji.

Shembuj të ushtrimeve aerobike me ndikim të ulët që janë më të lehta për kyçet tuaja përfshijnë ecjen, biçikletën ose notin. Mundohuni të bëni deri në 150 minuta ushtrime aerobike mesatarisht intensive në javë.

Aktivitete tjera

Çdo lëvizje, sado e vogël qoftë, mund të ndihmojë. Aktivitetet e përditshme si kujdesi për kopshtin e shtëpisë suaj, apo një shëtitje e shkurtër konsiderohet si aktivitet fizik./Mayo Clinic

 

 

LËR NJË MESAZH

Please enter your comment!
Please enter your name here