Shumë kafe kundër kancerit të lëkurës?

Të pish katër filxhanë kafe në ditë ul rrezikun e kancerit të melanomës së lëkurës. Një sugjerim i tillë vjen nga një studim amerikan, i koordinuar nga Erikka Loftfield, kërkuese e Institutit Kombëtar të Kancerit, Departamenti i Çështjeve Gjenetike dhe Epidemiologjisë së Kancerit.

kafe 1Për të parë nëse kishte një lidhje mes pirjes së kafesë dhe kancerit të lëkurës, kanceri i pestë më i shpeshtë në Shtetet e Bashkuara, që në vitin 2013 ishte shkak për 9500 vdekje, kërkuesit analizuan të dhënat e Institutit Kombëtar të Shëndetit. Informacionet mbi konsumin e kafes u morën për 447357 persona përmes një pyestësori të kryer në vitet 1995/1996, me një vazhdimësi prej 10 vjetësh, në kuadër të të cilit u evidentuan 2905 raste të melanomës malinje.

Të gjithë subjektet e përfshira në analizë, rezultatet e të cilëve u publikuan në “Journal of National Cancer Institut”, nuk kishin në fillim tumore dhe vlerat relative të ekspozimit në rrezet ultravjollcë, treguesi i masës trupore, mosha, gjinia, aktivitetit fizik, konsumi i alkoolit dhe duhant u rregulluan nga kërkuesit. Rezultoi se konsumi i lartë i kafes, sigurisht i dëmshëm për ata që vuajnë nga ulcera, tensioni i lartë i gjakut apo pagjumësia, rezultonte i kundërt me melanominë malinje, me një rrezik 20% më të ulët tek ata që konsumonin 4 kafe në ditë.

Efekti i bazuar në statistika është i bazuar në kafen me kafeinë, por jo atë pa kafeinë. Gjithsesi, ky studim është më tepër për melanomën në stadin zero apo ende i izoluar në shtresat e sipërme të lëkurës. Studiuesit thonë se ka ende punë për të vërtetuar plotësisht lidhjen e kafesë me melanomën./ Ansa

Postime të ngjashme

34, 60 dhe 78 vjeç! Moshat kur organizmi ndryshon më shumë
Çfarë duhet të bëni nëse sytë tuaj thahen nga kondicioneri?
Çfarë i ndodh trupit tonë kur kalojmë shumë orë në diell?
Shalqiri: 8 përfitime shëndetësore që mund të mos i keni ditur
Shoqata e Zemrës: Ja sa filxhanë kafe në ditë janë të shëndetshme
5 fruta që ulin tensionin e gjakut në mënyrë natyrale
5 mënyra të lehta për të përshpejtuar metabolizmin tuaj
Kastraveci, përfitimet shëndetësore të kësaj perimeje verore