Frutat dhe perimet na mbrojnë nga iktusi

frutaKonsumimi i 200 gramë frutave në ditë e ul rrezikun e iktusit (goditjet) me 32%, ndërsa me 200 gramë perime rreziku ulet me 11%. Një gjë e tillë bëhet e ditur nga Universiteti i Kuingdaos, në Kinë. Studimi i fundit ka marrë parasysh të dhënat e 20 studimeve të tjera të kryera në 20 vitet e fundit mbi 760 mijë burra dhe gra që kishin pësuar iktus (goditje) në gjithë kontinentet, përfshirë Evropën.

“Faktori mbrojtës cilësohet të jetë universal dhe të mirat janë të qëndrueshme si për meshkujt dhe për femrat dhe për çdo lloj moshe”, tha drejtuesi i studimit në një komunikatë për shtyp, bën të ditur agjencia italiane ANSA.

Postime të ngjashme

34, 60 dhe 78 vjeç! Moshat kur organizmi ndryshon më shumë
Reagon TFL: Transparenca, konkurrenca dhe llogaridhënia nuk mund të zëvendësohen
Spitalet rajonale nën kapacitet, 40% e shtrimeve përqendrohen në Tiranë
Rasti i pacientit në Durrës: Një alarm për aksesin e barabartë në shërbimet shëndetësore dhe dinjitetin e pacientit
Lirohet nga burgu ish-ministri i Shëndetësisë, Ilir Beqaj
Çfarë duhet të bëni nëse sytë tuaj thahen nga kondicioneri?
Ministrja Sala: Do të ngrihet Instituti Kombëtar i Tumoreve! Dializa dhe check up i kalojnë shtetit
Pse na rrudhen gishtat kur i mbajmë në ujë për një kohë të gjatë?