Arrat luftojnë diabetin te femrat

Diabeti i tipit dy është shpesh shkaktar i sëmundjeve të tjera që kanë të bëjnë me veshkat, zemrën apo shikimin. Një studim i kohëve të fundit sugjeron se femrat që konsumojnë çdo ditë 30 gramë arra, kanë 30 për qind më pak gjasa për t’u prekur nga arra hadiabeti.

Përveç atij që njihet si kolesteroli i mirë, arrat përmbajnë edhe vitamina të shumta, minerale dhe fibra.

Studimi i kryer nga specialistët e Universitetit të Harvardit në Boston analizoi tw dhwnat e 83 mijë grave të moshave nga 34 deri në 59 vjeç. Nga analizimi i të dhënave të mbledhura doli se arrat dhe vaji i kikirikut ulin rrezikun e prekjes nga diabeti i trupit 2. Studimi ka rrëzuar edhe një mit tjetër, që ka të bëjë me kalorazhin e frutave të thata. Sipas ekspertëve, arrat, bajamet dhe lajthitë nuk luajnë asnjë rol në rritjen e peshës trupore, siç mendohej deri më sot.

Postime të ngjashme

Ambasada e SHBA-së në Tiranë: Një vend që nuk prodhon dot ilaçe, nuk mund të mbrojë popullin e tij
34, 60 dhe 78 vjeç! Moshat kur organizmi ndryshon më shumë
Reagon TFL: Transparenca, konkurrenca dhe llogaridhënia nuk mund të zëvendësohen
Spitalet rajonale nën kapacitet, 40% e shtrimeve përqendrohen në Tiranë
Rasti i pacientit në Durrës: Një alarm për aksesin e barabartë në shërbimet shëndetësore dhe dinjitetin e pacientit
Lirohet nga burgu ish-ministri i Shëndetësisë, Ilir Beqaj
Çfarë duhet të bëni nëse sytë tuaj thahen nga kondicioneri?
Ministrja Sala: Do të ngrihet Instituti Kombëtar i Tumoreve! Dializa dhe check up i kalojnë shtetit