Dieta e pasur në fibra, për një jetë të gjatë dhe pa sëmundje

Njerëzit që ndjekin dieta të larta në fibra janë më pak të rrezikuar që të kenë një vdekje të parakohshme dhe të zhvillojnë sëmundje kronike si goditja në tru ose kanceri, krahasuar me njerëzit që konsumojnë një dietë të ulët në fibra, ka zbuluar një studim i ri.

Fibrat dietike përfshijnë karbohidratet me bazë bimore, si drithërat, farat dhe disa lloje thjerrëzash. Studimi tregon se dozat e larta të fibrave ulin rrezikun e një sërë sëmundjesh (sëmundjet e zemrës, diabeti tip 2 dhe kanceri kolorektal), ul peshën trupore dhe nivelet në total të kolesterolit, si dhe ul rrezikun e vdekjes së parakohshme.

Shkencëtarët nga Universiteti Otago në Zelandë të Re kanë marrë miratimin e Organizatës Botërore të Shëndetësisë që të njoftojnë mbi rekomandimet e reja të dozave të fibrave.

Shkencëtarët analizuan mbi 180 studime vëzhguese dhe 50 eksperimente klinike të 4 dekadave më parë.

“Përfitimet shëndetësore të konsumimit të fibrave duken të jenë edhe më të mëdha seç është menduar më parë” shpjegon bashkëautori Jim Mann, profesor në Universitetin Otago.

Një dietë e pasur me fibra lidhet me 22% më pak rrezik për zhvillimine  goditjes në tru, 16% më pak rrezik për zhvillimin e diabetit tip 2 dhe kancerit kolorektal, dhe 30% më pak rrezik për vdekje nga sëmundjet e zemrës.

Shkencëtarët rekomandojnë konsumin e 25 gramëve deri në 29 gramë fibra çdo ditë. Dozat më të larta janë edhe më të mira.

Burimi: CNN / Shendeti.com.al

Postime të ngjashme

Eklipsi diellor: Kujdes me sytë, ja si ta shikoni në mënyrë të sigurt
VIDEO/ Mjekja zbulon dy shtyllat kryesore për të rënë nga pesha
Raporti i KLSH nge alarmin: 43 barna të rimbursueshme janë hedhur në treg pa autorizim  
Çfarë ndodh nëse obeziteti lihet i patrajtuar
Pas pagesave të kripura për shërbime të pakryera, koncesioni i check up-it i kthehet shtetit
A mund të konsiderohet sëmundje obeziteti?
Ambasada e SHBA-së në Tiranë: Një vend që nuk prodhon dot ilaçe, nuk mund të mbrojë popullin e tij
Spitalet rajonale nën kapacitet, 40% e shtrimeve përqendrohen në Tiranë