Fëmijët që gatuajnë me prindërit, më të shëndetshëm

mami vajza kuzhine gatuajFëmijët që gatuajnë me prindërit, hanë më shumë perime, kalojnë më shumë kohë në tavolinë me ta dhe janë më pozitivë e kanë më tepër vetëvlerësim. Një gjë e tillë bëhet e ditur nga një studim i fundit i publikuar në revistën shkencore “Journal Appetite”. Në të konfirmohet ajo çka na kanë mësuar mamatë tona: përfshirja e fëmijëve është mënyra më e mirë e edukimit, sidomos në tavolinë.

Sipas stuimit, kur fëmijët ndihmojnë prindërit në përgatitjen e vakteve hanë një sasi më të madhe perimesh, në përgjithësi 76% më shumë sallatë dhe djegin 25% më shumë kalori sesa të tjerët. Siç shpjegohet në studim: kemi zbuluar se fëmijët që qëndronin në kuzhinë që të gatuanin me prindërit e tyre, hanin më shumë, por sidomos perime. Përfshirja e fëmijëve në përgatitjen e pjatave i ndihmon ata të zhvillojnë zakone të shëndetshme ngrënieje. / Arlinda Gjypi

Postime të ngjashme

Ambasada e SHBA-së në Tiranë: Një vend që nuk prodhon dot ilaçe, nuk mund të mbrojë popullin e tij
Reagon TFL: Transparenca, konkurrenca dhe llogaridhënia nuk mund të zëvendësohen
Spitalet rajonale nën kapacitet, 40% e shtrimeve përqendrohen në Tiranë
Rasti i pacientit në Durrës: Një alarm për aksesin e barabartë në shërbimet shëndetësore dhe dinjitetin e pacientit
Lirohet nga burgu ish-ministri i Shëndetësisë, Ilir Beqaj
Ministrja Sala: Do të ngrihet Instituti Kombëtar i Tumoreve! Dializa dhe check up i kalojnë shtetit
Pse na rrudhen gishtat kur i mbajmë në ujë për një kohë të gjatë?
Rasti i pacientit në Durrës, MSHMS urdhëron nisjen e hetimeve