Kafe e çaj për trurin dhe zemrën

Studimet e mëparshme kanë gjetur se çaji jeshil ul rrezikun e sëmundjes së zemrës. Tani, një studim i ri tregon se njerëzit që pinë çdo ditë çaj jeshil kafe-mengjesiiose kafe ulin rrezikun e prekjes nga goditja në tru. Autorët e studimit intervistuan më shumë se 83 mijë persona në Japoni mbi konsumimin e këtyre pijeve dhe pastaj i vëzhguan ata për 13 vjet.

Rezultatet e studimit u botuan në “Stroke” – revistë e shoqatës amerikane të zemrës. Autorët gjetën se pjesëmarrësit që pinin një filxhan kafe ose dy gota çaj të gjelbër çdo ditë ulnin rrezikun e goditjes në tru  nga 20 % deri 30 %, në krahasim me ata që i pinin rrallë ato. Dhe ndërsa sasia këtyre pijeve të konsumuara u rrit, rreziqet e një goditjeje në tru u pakësuan edhe më shumë. Autorët e studimit arrijnë në përfundimin se përfshirja e çajit jeshil ose kafesë në dietën e përditshme është një hap i vogël, por pozitiv në ndihmë të parandalimit të goditjeve në tru dhe sëmundjeve të zemrës (VOA)

Postime të ngjashme

Pas pagesave të kripura për shërbime të pakryera, koncesioni i check up-it i kthehet shtetit
Ambasada e SHBA-së në Tiranë: Një vend që nuk prodhon dot ilaçe, nuk mund të mbrojë popullin e tij
Reagon TFL: Transparenca, konkurrenca dhe llogaridhënia nuk mund të zëvendësohen
Spitalet rajonale nën kapacitet, 40% e shtrimeve përqendrohen në Tiranë
Rasti i pacientit në Durrës: Një alarm për aksesin e barabartë në shërbimet shëndetësore dhe dinjitetin e pacientit
Lirohet nga burgu ish-ministri i Shëndetësisë, Ilir Beqaj
Ministrja Sala: Do të ngrihet Instituti Kombëtar i Tumoreve! Dializa dhe check up i kalojnë shtetit
Pse na rrudhen gishtat kur i mbajmë në ujë për një kohë të gjatë?