Doni të humbisni peshë? Pini kafe

Përshtati në shqip: Blertina Koka

Një studim i ri ka vërtetuar teorinë që një filxhan kafeje mund të ndihmojë në rënien në peshë. Kafja, kanë zbuluar shkencëtarët

Shkencëtarët kanë zbuluar se kjo pije e ngrohtë të jep ndjesinë e ngopjes dhe njerëzit ndihen më pak të uritur.

Rezultatet e studimit, nga Universiteti Northwestern, mbështesin të dhënat e mëparshme se njerëzit që pinë dy filxhanë kafe në ditë mund të mos shtojnë peshë. Studimi sugjeron se kafja ndihmon njerëzit për t’u dobësuar jo vetëm duke përshpejtuar metabolizmin, por edhe duke u shuar urinë.

Gjatë studimit u analizuan efektet biologjike të kafes tek 47 njerëz, të cilëve iu kërkua që për një muaj të mos konsumonin fare kafe, muajin e dytë të konsumonin 4 filxhanë dhe të tretin 8 filxhanë.

Gjatë studimit 3-mujor u morën analizat e gjakut të konsumuesve të kafes.

Shkencëtarët zbuluan se pas konsumimit të kafes, uleshin nivelet e disa përbërësve të prodhuar nga sistemi endokanabionid i trupit. Kafja gjithashtu ndihmon njerëzit për t’u dobësuar falë kafeinës, që përshpejton metabolizmin dhe ndihmon në djegien e shpejtë të dhjamit.

Një studim i kryer nga Shkolla Mjekësore Hannover në Gjermani, në vitin 2015, ka zbuluar se përdoruesit e rregullt të kafes (që konsumojnë 2-4 filxhanë kafe në ditë) janë më të predispozuar që mos t’i marrin sërish kilet e humbura më parë.

Burimi: Daily Mail / Shendeti.com.al

Postime të ngjashme

Eklipsi diellor: Kujdes me sytë, ja si ta shikoni në mënyrë të sigurt
VIDEO/ Mjekja zbulon dy shtyllat kryesore për të rënë nga pesha
Raporti i KLSH nge alarmin: 43 barna të rimbursueshme janë hedhur në treg pa autorizim  
Çfarë ndodh nëse obeziteti lihet i patrajtuar
Pas pagesave të kripura për shërbime të pakryera, koncesioni i check up-it i kthehet shtetit
A mund të konsiderohet sëmundje obeziteti?
Ambasada e SHBA-së në Tiranë: Një vend që nuk prodhon dot ilaçe, nuk mund të mbrojë popullin e tij
34, 60 dhe 78 vjeç! Moshat kur organizmi ndryshon më shumë