Harrojeni dietën 5:2, është koha të provoni regjimin 16:8

Dieta 16:8 ndihmon në rënien në peshë për vetëm 12 javë, sugjeron një studim i ri. Ngrënia e çfarëdolloj ushqimi mes orëve 10 e mëngjesit dhe 6 e mbrëmjes, dhe agjërimi për 16 orët e ardhshme, ndihmon për të rënë në peshë. Personat që ndoqën këtë regjim gjatë një studimi të kryer nga Universiteti Illinois, në Çikago, humbën rreth 3% të peshës trupore vetëm për 3 muaj.

Kjo dietë ndryshon nga dieta popullore 5:2, që lejon përdoruesit të ushqehen normalisht për 5 ditë të javës dhe për 2 ditët e mbetura të konsumojnë vetëm 25% të kalorive që kanë marrë 5 ditët e kaluara – 500 kalori për gratë dhe 600 për burrat.

Edhe pse dozat e kalorive nuk janë pjesë e dietës 16:8, ngrënia për një interval të caktuar kohe ndihmon njerëzit të konsumojnë 300 kalori më pak në ditë, duke ndihmuar kështu në rënien në peshë.

Autorja kryesore e studimit, prof. Krista Varady,  nga Universiteti i Illinois, tregon: “Studimi tregon se ka opsione të tjera për rënien në peshë që nuk përfshijnë numërimin e kalorive apo heqjen dorë nga ushqime të caktuara”.

“Dieta 16:8 mund të jetë më e lehtë për t’u ndjekur nga njerëzit”.

Obeziteti rrit rrezikun për zhvillimin e sëmundjeve të zemrës, goditjes në tru dhe problemeve me kujtesën.

Burimi: Daily Mail / Shendeti.com.al

Postime të ngjashme

Eklipsi diellor: Kujdes me sytë, ja si ta shikoni në mënyrë të sigurt
VIDEO/ Mjekja zbulon dy shtyllat kryesore për të rënë nga pesha
Raporti i KLSH nge alarmin: 43 barna të rimbursueshme janë hedhur në treg pa autorizim  
Çfarë ndodh nëse obeziteti lihet i patrajtuar
Pas pagesave të kripura për shërbime të pakryera, koncesioni i check up-it i kthehet shtetit
A mund të konsiderohet sëmundje obeziteti?
Ambasada e SHBA-së në Tiranë: Një vend që nuk prodhon dot ilaçe, nuk mund të mbrojë popullin e tij
34, 60 dhe 78 vjeç! Moshat kur organizmi ndryshon më shumë