Kujdes! Rrezikoheni nga kanceri i zorrës së trashë nëse abuzoni me këto pije

Përshtati në shqip: Blertina Koka

Vetëm 2 gota verë në ditë mund të rrisin kancerin e zorrës me gati 21%, paralajmëron një studim i ri.

Duke kthyer për qejf dy gota verë në ditë, rritet rreziku i kancerit kolorektal dhe i fytit me 1/5. Ndërsa ata që konsumojnë më shumë se 4 pije alkoolike në ditë vënë veten në rrezik të lartë nga kanceri i pankreasit, mëlçisë dhe stomakut.

Ky paralajmërim vjen pasi shkencëtarët zbuluan se mesatarisht  britanikët konsumojnë 2.1 pije alkoolike çdo ditë. Nga ana tjetër, kanceri kolorektal, i pankreasit dhe mëlçisë marrin më shumë se 3 milionë jetë njerëzish çdo vit.

Konsumimi i alkoolit në Evropë është më i lartë se në çdo rajon tjetër në botë, ku më shumë se 1/5 e tyre mbi moshën 15 vjeç e teprojnë me pijen të paktën njëherë në javë. Si pasojë, kontinenti jonë ka edhe përqindjen më të lartë të sëmundjeve dhe vdekjeve të parakohshme të lidhura direkt e alkoolin. Pavarësisht niveleve të larta të konsumimit të alkoolit në të gjithë Evropën, studimet kanë treguar se më shumë se 90% e njerëzve nuk janë në dijeni për lidhjen mes alkoolit dhe kancerit./ Shendeti.com.al

Postime të ngjashme

Eklipsi diellor: Kujdes me sytë, ja si ta shikoni në mënyrë të sigurt
VIDEO/ Mjekja zbulon dy shtyllat kryesore për të rënë nga pesha
Raporti i KLSH nge alarmin: 43 barna të rimbursueshme janë hedhur në treg pa autorizim  
Çfarë ndodh nëse obeziteti lihet i patrajtuar
Pas pagesave të kripura për shërbime të pakryera, koncesioni i check up-it i kthehet shtetit
A mund të konsiderohet sëmundje obeziteti?
Ambasada e SHBA-së në Tiranë: Një vend që nuk prodhon dot ilaçe, nuk mund të mbrojë popullin e tij
Spitalet rajonale nën kapacitet, 40% e shtrimeve përqendrohen në Tiranë