Konsumi i lartë i fibrave zvogëlon rrezikun ndaj sëmundjeve të zemrës

Konsumi i lartë i fibrave në dietë mund të ulë rrezikun ndaj sëmundjeve të zemrës, sipas një numri të lartë studimesh.

Për të qëndruar të shëndetshëm dhe për të korrur një sërë përfitimesh ushqyese, në dietën tonë ditore, ne duhet të zëvendësojmë bukët dhe tortilën e bërë nga mielli i rafinuar i grurit me ato të drithërave të plota si misri dhe gruri, që janë burime të mira të fibrave dietike, B vitamina, minerale, proteina dhe karbohidrate.

Disa studime të grupit vëzhgues sugjerojnë që ndryshe nga marrja e grurit të rafinuar, marrja e drithërave si pjesë e dietës mund të shoqërohet me një rrezik të zvogëluar të llojeve të ndryshme të kancerit duke përfshirë kolorektal, stomak, ezofag, gji, kancer të mëlçisë dhe pankreasit.  Gjithashtu, konsumi i një diete me nivel të lartë fibrash mund të ndihmojë në parandalimin e diabetit të tipit 2.

Niveli ditor i rekomanduar i fibrave të marra nga dieta është 25-30 gram në ditë.

Postime të ngjashme

34, 60 dhe 78 vjeç! Moshat kur organizmi ndryshon më shumë
Çfarë duhet të bëni nëse sytë tuaj thahen nga kondicioneri?
Çfarë i ndodh trupit tonë kur kalojmë shumë orë në diell?
Shalqiri: 8 përfitime shëndetësore që mund të mos i keni ditur
Shoqata e Zemrës: Ja sa filxhanë kafe në ditë janë të shëndetshme
5 fruta që ulin tensionin e gjakut në mënyrë natyrale
5 mënyra të lehta për të përshpejtuar metabolizmin tuaj
Kastraveci, përfitimet shëndetësore të kësaj perimeje verore