Kryefaqja Lifestyle Disa nga përfitimet shëndetësore të magnezit

Disa nga përfitimet shëndetësore të magnezit

0
Shpërndaje

Magnezi është minerali i katërt më i bollshëm në trupin e njeriut. Ai luan disa role të rëndësishme në shëndetin e trupit dhe trurit tuaj. Sidoqoftë, mund të mos e merrni mjaftueshëm, edhe nëse mbani një dietë të shëndetshme.

Ja disa nga përfitimet e magnezit:

Përmirëson performancën e stërvitjes: Gjatë stërvitjes, në varësi të aktivitetit mund të keni nevojë për 10-20% më shumë magnez sesa kur jeni duke pushuar.  Magnezi ndihmon në lëvizjen e sheqerit në gjak në muskujt tuaj dhe në hedhjen e laktatit, i cili mund të grumbullohet gjatë stërvitjes dhe të shkaktojë lodhje. Studimet kanë treguar se magnezi mund të rrisë performancën e stërvitjes për atletët, të moshuarit dhe njerëzit me sëmundje kronike. Në një studim, lojtarët e volejbollit që morën 250 mg magnez në ditë, përjetuan përmirësime në hedhje dhe lëvizjet e krahëve.

Magnezi lufton depresionin: Magnezi luan një rol kritik në funksionimin dhe humorin e trurit, dhe nivelet e ulëta të magnezit lidhen me rritjen e rrezikut të depresionit. Një analizë në mbi 8,800 njerëz zbuloi se njerëzit nën moshën 65 vjeç me marrjen e magnezit me nivele të ulëta kishin një rrezik 22% më të madh të depresionit. Disa ekspertë besojnë se përmbajtja e ulët e magnezit në djetën ushqimore mund të shkaktojë shumë raste të depresionit dhe sëmundjeve mendore.

Ka Përfitime Kundër Diabetit të Tipit 2: Studimet sugjerojnë se rreth 48% e njerëzve me diabet të tipit 2 kanë nivele të ulëta të magnezit në gjakun e tyre. Kjo mund të dëmtojë aftësinë e insulinës për të mbajtur nën kontroll nivelet e sheqerit në gjak. Për më tepër, hulumtimet tregojnë se njerëzit me një konsum të ulët të magnezit kanë një rrezik më të lartë të zhvillimit të diabetit. Një studim i cili përfshiu më shumë se 4,000 njerëz për 20 vjet zbuloi se ata me marrjen më të lartë të magnezit kishin 47% më pak të ngjarë të zhvillonin diabet. Sidoqoftë, këto efekte mund të varen nga sasia e magnezit që merrni nga ushqimi.

Magnezi mund të ndihmojë në parandalimin e migrenës: Dhimbjet e kokës nga migrena janë të dhimbshme dhe dobësuese. Shpesh këto dhimbje shoqërohen me të vjella dhe ndjeshmëri ndaj dritës dhe zhurmës. Disa studiues besojnë se njerëzit që vuajnë nga migrena kanë më shumë gjasa se të tjerët të kenë mungesë magnezi. Në fakt, disa studime inkurajuese sugjerojnë që magnezi mund të parandalojë dhe madje të ndihmojë në trajtimin e migrenës. Për më tepër, ushqimet e pasura me magnez mund të ndihmojnë në zvogëlimin e simptomave të migrenës./health.com/

LËR NJË MESAZH

Please enter your comment!
Please enter your name here