Kryefaqja Dieta Ja benefitet mahnitëse të portokallit

Ja benefitet mahnitëse të portokallit

0
Shpërndaje

Portokalli është frut i mrekullueshëm, i shijshëm dhe më e rëndësishmja, është shumë i shëndetshëm. Portokalli ka qenë prej kohësh një element kryesor për atletët, dhe një portokall është një “snack” në çdo kohë. Këtu janë shtatë përfitime të mahnitshme të ngrënies rregullisht të portokallit.

Portokallet i mbajnë sytë tuaj të shëndetshëm dhe vizionin tuaj të mprehtë: Ndoshta aspekti ushqyes më mbresëlënës i portokalleve është përmbajtja e tyre jashtëzakonisht e lartë e vitaminës C. Një portokall me madhësi mesatare përmban 116 përqind të vlerës tuaj ditore.Vitamina C ka përfitime të mëdha për shëndetin e syve, pa asnjë lojë fjalësh. Portokallet gjithashtu përmbajnë shumë beta-karotinë, një përbërje që trupat tanë përdorin për të bërë vitaminën A, e cila na ndihmon të shohim në kushte të lehta të dritës. Mungesa e vitaminës A është shkaku numër 1 i verbërisë te fëmijët. Çdo vit, rreth 250,000-500,000 fëmijë verbohen për shkak të mungesës së vitaminës A.

Portokallet zvogëlojnë rrezikun e goditjes në tru: Konsumi i flavanoneve, një përbërje që gjendet te frutat agrume si portokalli dhe qitroja është treguar se ul ndjeshëm rrezikun e goditjes ishemike. Këto të fundit, ndodhin kur bllokohet ena e gjakut që furnizon gjakun në tru dhe ato zënë rreth 87% të të gjitha goditjeve në tru. Konsumi i vitaminës C mund të ndihmojë gjithashtu në mbrojtjen nga hemoragjia, një larmi më pak e zakonshme e goditjes, por që është shpesh më vdekjeprurëse. Një studim i fundit zbuloi se mesatarisht, ata që kishin përjetuar një goditje hemorragjike kishin shteruar nivelet e vitaminës C, ndërsa ata që nuk kishin provuar një goditje në tru kishin nivele normale.

Portokallet ndihmojnë me kontrollin e oreksit: Portokallet janë një burim i fortë i fibrave. Një frut i vetëm përmban 12% të vlerës tuaj ditore.Një dietë e pasur me fibra ka përfitime të shumta. Sipas klinikës “Mayo”, ndihmon në normalizimin e lëvizjeve të zorrëve, ul nivelin e kolesterolit, kontrollon sheqerin në gjak, ruan shëndetin e zorrëve dhe ndihmon në arritjen e një peshe të shëndetshme. Shkolla e Shëndetit Publik në Harvard shprehet se fibrat duket se zvogëlojnë rrezikun e sëmundjeve të zemrës, diabetit dhe sëmundjeve kardiovaskulare.

Një nga efektet më interesante të fibrave është se ngadalëson tretjen, e cila ju ndihmon të ndiheni më të ngopur më gjatë, pasi të hani. Ky mund të jetë një përfitim i madh për njerëzit që duan të ulin kaloritë dhe të humbin peshë ose për këdo që kërkon një vakt të lehtë pasdite për t’i mbajtur ato deri në darkë.

Portokallet luftojnë kancerin: Sipas Institutit Amerikan për Kërkime të Kancerit, fibrat dietike ulin rrezikun e kancerit kolorektal ndërsa frutat në përgjithësi ulin rrezikun e kancerit të mushkërive, stomakut, gojës, faringut, laringut dhe ezofagut.Limonoidët e agrumeve, një përbërje që gjendet në agrume si portokalli, kanë treguar aftësi mbresëlënëse për luftimin e kancerit në testet laboratorike, duke përfshirë aftësinë për të luftuar kanceret e mushkërive, gjirit, stomakut, zorrës së trashë, lëkurës dhe gojës.

Portokallet ruajnë lëkurë të shëndetshme: Lëkura më e shëndetshme mund të jetë një portokall larg. Portokallet janë të mbushura me vitaminë C, e cila ndihmon trupin tuaj të sintetizojë kolagjenin, një proteinë që është thelbësore për ndërtimin e një lëkure të shëndetshme. Përmbajtja e lartë e beta-karotinës së portokallit gjithashtu ndihmon trupin tuaj të krijojë dhe përpunojë vitaminën A, e cila ndihmon në rritjen e qelizave të lëkurës.

Portokallet i mbajnë enët e gjakut të shëndetshme: Një studim i ri i kryer në Universitetin e Kolorados, “Boulder” ka zbuluar se marrja e një suplementi të vitaminës C, çdo ditë mund të ketë përfitime të mëdha në parandalimin e sëmundjeve vaskulare.

Portokallet ndihmojnë në riparimin e indeve në trupin tuaj: Vitamina C në portokall është e rëndësishme për rritjen dhe riparimin e indeve në të gjithë trupin. Sipas Qendrës Mjekësore të Universitetit të Maryland-it, vitamina C ndihmon në shërimin e plagëve dhe mirëmbajtjen e kockave dhe dhëmbëve të shëndetshëm. Vitamina C gjithashtu mbështet prodhimin e kolagjenit, i cili është i nevojshëm për të bërë kërc, ligamente, tendina, enë të gjakut dhe lëkurë.

Është zbuluar gjithashtu se konsumimi i rregullt i vitaminës C mund të ketë një efekt të dobishëm në rikuperimin e energjisë. Një studim dy-javor zbuloi se pjesëmarrësit që konsumuan 400mg vitaminë C çdo ditë (një portokall me madhësi mesatare përmban rreth 70mg) përjetuan një funksion të përmirësuar të muskujve dhe ulën dhimbjen e muskujve pas ushtrimeve./ Mayo Clinic

LËR NJË MESAZH

Please enter your comment!
Please enter your name here