Si ndikon kafeja në mëlçinë tuaj?

Nëse jeni mesuar te pini disa kafe gjate dites , do të jeni të lumtur të dëgjoni se mund të ketë disa përfitime për mëlçinë tuaj.

Studimet tregojnë se pirja e dy deri në tre filxhana kafe në ditë mund të mbrojë mëlçinë tuaj nga dëmtimet e shkaktuara nga alkooli i tepert qe keni marre me pare ose një dietë e çrregulltë.

Disa studime sugjerojnë se kafeja mund të ulë rrezikun e kancerit të mëlçisë.

Postime të ngjashme

Paralajmërojnë ekspertët: Manaferrat dhe luleshtrydhet në krye të listës së produkteve me më shumë pesticide
Sa shpesh duhet t’i lajmë flokët 
5 ushqime të zakonshme që janë të rrezikshme nëse nuk gatuhen siç duhet
Çfarë ndodh me trupin tuaj nëse konsumoni çdo ditë një lugë vaj ulliri?
Kur është koha më e mirë për të marrë kolagjen? Ekspertët japin përgjigjen
3 gjëra që duhet të bëni për të pasur lëkrë me shkëlqim
Zakonet që do t'ju "shpëtojnë" nga fryrja e barkut
Polifenolet: Sekreti i të ushqyerit të shëndetshëm dhe mirëqenies