Mënyra më e mirë për parandalimin e kancerit të mushkërive tek duhanpirësit

Përshtati në shqip: Blertina Koka

Duhanpirësit duhet të sigurohen të konsumojnë më shumë fruta dhe perime për të parandaluar sëmundjen vdekjeprurëse të mushkërive, paralajmërojnë shkencëtarët.

Konsumimi i tyre në 5 racione në ditë ul rrezikun e zhvillimit të sëmundjes pulmonare obstruktive kronike me 40%, ka zbuluar një studim i ri.

Çdo racion shtesë zvogëlon gjasat me 8% më shumë.

Personat që kanë hequr dorë nga duhani mund të përfitojnë gjithashtu duke ndjekur një dietë të shëndetshme. Të njohura për fuqitë e tyre antioksiduese, ekspertët suedezë mendojnë se produktet e freskëta mund të ndihmojnë në mbrojtjen e mushkërive nga duhani.

Tek këto produkte bëjnë pjesë molla, perimet e gjelbra (sallata jeshile, lakra, spinaqi, kale etj) dhe specat.

Autorja kryesore e studimit, dr. Joanna Kaluza, nga Instituti Karolinska në Stokholm, thotë: Të gjithë duhanpirësit duhet të konsumojnë sa më shumë fruta dhe perime të jetë e mundur”.

“Çdo racion shtesë me fruta dhe perime ul konsiderueshëm rrezikun e zhvillimit të sëmundjes pulmonare obstruktive kronike.

Konsumimi i frutave dhe perimeve nuk ul vetëm rrezikun e zhvillimit të sëmundjes kronike të mushkërive, por edhe sëmundjet kardiovaskulare, kancerin, ndihmon për të mbajtur një peshë normale të trupit dhe shumë përfitime të tjera.

Hulumtuesit shkencorë analizuan të dhënat e më shumë se 44 mijë meshkujve të moshës së mesme për një periudhë 14-vjeçare, duke filluar nga viti 1998.

Në fillim të studimit pjesëmarrësit plotësuan një pyetësor në lidhje me konsumimin e frutave dhe perimeve.

U monitorua gjithashtu edhe historia e tyre e duhanpirjes. Gati 2000 pjesëmarrës në studim u prekën nga sëmundja pulmonare obstruktive kronike gjatë periudhës së studimit. Rreth 2/3 e meshkujve ishin akoma duhanpirës ose ish duhanpirës.

Hulumtuesit shkencorë i ndanë pjesëmarrësit në 5 grupe bazuar tek konsumimi i frutave dhe perimeve në ditë. Pasi bënë ndarjet edhe për mënyrën e pirjes së duhanit, hulumtuesit shkencorë zbuluan një rrezik konsiderueshëm të ulët në zhvillimin e sëmundjes.

Ish-duhanpirësit me konsumimin më të lartë të produkteve bimore ishin 34% më pak të rrezikuar nga sëmundja pulmonare obstruktive kronike. Çdo racion shtesë lidhjen me 4% më pak rrezik.

Burimi: Daily Mail / https://shendeti.com.al/

Postime të ngjashme

Dy fëmijë humbin jetën nga fruthi! Rriten rastet e infektimit në Britaninë e Madhe, ndërsa shkalla e vaksinimit bie
Si ta lehtësoni menjëherë djegien nga dielli me aloe vera 
Cilat perime kanë përmbajtjen më të lartë të ujit dhe janë më hidratueset?
Paralajmërojnë ekspertët: Manaferrat dhe luleshtrydhet në krye të listës së produkteve me më shumë pesticide
Projekti i shëndetësisë, Banka Botërore bën bilancin: Nga “rrëzimi” i reformës së financimit te digjitalizimi
Sa shpesh duhet t’i lajmë flokët 
Plotësoi skedën e vdekjes së një 85-vjeçareje, doktoresha merret nën hetim/ Reagojnë mjekët në Mamurras
A infektohet gjaku?